spbredynki

hide
23.06.2018

Wspólne wędrowanie

Dnia 21 czerwca, tuż przed zakończeniem roku szkolnego, grupa uczniów kl. 2-3 wraz z wychowawcą wybrała się do Biskupca.
Naszą wędrówkę rozpoczęliśmy od zajęć w bibliotece pedagogicznej, gdzie P. Sylwia i P. Małgosia przygotowały dla nas bardzo ciekawą lekcję z książką Wandy Chotomskiej pt. „Pięciopsiaczki”. Wspólnie czytaliśmy wesołe przygody psiej rodzinki, a następnie uczestniczyliśmy w grach i quizzie.
Kolejnym punktem naszej wyprawy był spacer po starówce i podziwianie jej zabytków m.in. starego ratusza z herbem miasta, pomnika „Powrót Warmii i Mazur do Macierzy” i pomnika św. Jana Pawła II, mostu św. Jana, jak również wielu zabytkowych kamieniczek. Wędrując wzdłuż ulicy Niepodległości dotarliśmy do jednej z najwyższych budowli miasta tj. wieży ciśnień, mierzącej 39m wysokości.
Następnie przeszliśmy polną drogą do krzyża św. Jana Pawła II, na którym widnieją daty wszystkich pielgrzymek Papieża – Polaka do Ojczyzny, jak również daty Jego beatyfikacji i kanonizacji. Po krótkim odpoczynku wstąpiliśmy do kościoła pw. bł. Karoliny Kózkówny, a później ulicą Plażową dotarliśmy do jeziora Kraksy. Tam zrobiliśmy sobie dłuższy odpoczynek i delektowaliśmy się otaczającą przyrodą wokół jeziora.
Następną atrakcją tej wycieczki było wejście po …. stopniach na punkt widokowy, znajdujący się na wieży kościoła pw. św. Jana Chrzciciela skąd roztaczał się przepiękny widok na całą panoramę miasta.
Po trudach podróży postanowiliśmy posilić się w United Chicken ciepłymi przekąskami. Na koniec wstąpiliśmy jeszcze do p. Wiesława na wystawę aparatów fotograficznych. Towarzyszyła nam ciepła i słoneczna pogoda, więc nie mogło zabraknąć także pysznych lodów.
Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni wróciliśmy do domów.

Wędrówka po Biskupcu

Kliknij na miniaturkę, aby powiększyć zdjęcie. Kliknij "zamknij", aby wyjść.